Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de SHOKZ Openrun Mini op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**s@g**l.com 11-09-2023

Veilige koptelefoon in het verkeer

Geschreven voor: SHOKZ Openrun Mini

Dit is de veiligste koptelefoon in het verkeer, want hij zit niet in je oor, maar op het bot ervoor. Door trillingen komt het geluid je gehoor binnen via het bot, zogenaamd "bone conduction". Voor het kopen getest en ik was aangenaam verrast door de kwaliteit.
Ik gebruik hem bij het fietsen, zodat ik de rest van het verkeer kan horen. Dat werkt uitstekend en het geeft me een veilig gevoel.
Nadeel is dat als ik hard fiets met tegenwind, ik natuurlijk het geruis van de wind in mijn oren heb, waardoor ik de muziek harder moet zetten om het te blijven horen. (geen noise cancelling dus)
Een uitstekende koptelefoon voor in het verkeer (en ook gewoon thuis, je kunt tenminste horen als je wordt aangesproken)

Pluspunten

• veilig
  • draagt prettig met sporten

Minpunten

• geruis van wind bij fietsen